dreamstime_xs_60263857אני זוכרת עצה שקיבלתי מחברה על איך להיכנס להריון. היא אמרה לי לשתות כל ערב כוס יין אדום. כששמעתי את העצה שלה נענעתי את ראשי ונאנחתי. "אוי, עוד סיפורי מעשיות, אל תתחילי איתי" עניתי לה.
"לא נו, אני אומרת לך את זה פשוט כדי שתרפי". התחלתי לצחוק. כוס יין אדום כדי להרפות? רעיון לא רע. לפחות הרעיון היה מרגיע יותר מאשר מישהו שאומר לי להירגע – שזו הדרך הטובה ביותר לגרום לבן אדם להיות יותר עצבני ומתוח.
דרך נוספת לשחרר מתחים ולהרפות את הגוף היא ע"י עיסוי.
מה עושה העיסוי ומדוע אנו מציעים אותו במרכז פנים?
התועלת של תרפיה בעיסוי רבה, וכוללת בין היתר:

הפחתת לחץ וחרדה
עידוד זרימת הדם (סרקולציה)
הקלה על כאבי פרקים ושרירים
גירוי הלימפה (חיזוק המערכת החיסונית)

המסע אל הריון וילדים הוא מסע מאתגר. איש אינו מרגיש בדיוק מה שאת מרגישה. איש אינו יכול לדעת את הכאב הרגשי והפיזי שאת חשה. אנחנו יודעות את זה, אך מה שאנחנו כן יכולות ורוצות לעשות בשבילך הוא לנסות להוציא מן המסע שלך קצת מן הלחץ הכלול בו.
אחת הדרכים שאנו עושות זאת היא ע"י תרפיה בעיסוי. העיסוי, כאמור, מקל על מתחים פיזיים ומפחית לחץ רגשי ע"י עידוד זרימת הדם וריפיון השרירים. עיסוי יכול גם להועיל בכך שהוא עוזר לגוף להתנקות מרעלים ולחזור לאיזון – דברים חשובים ביותר לאישה שמנסה להרות.

במשך כמעט שעה אנו מקוות לקחת אותך למקום שלו ושקט עם העיסיו שלנו. מקום בו תוכלי להירגע, לפרוק מתחים ולהנות מן המגע שמשחרר את השרירים שלך. בסוף העיסוי את יכולה לצפות להרגיש יותר מאוזנת, יותר רפויה ואפילו קצת יותר קלה.
נשמח שתיצרי איתנו קשר למידע נוסף על תרפיה בעיסוי ועל השרותים השונים שאנו מציעים במרכז פנים.

אילנה מזרחי, ATMAT, CMT, CR, DOULA, הינה חברת צוות במרכז פנים. אילנה מוסמכת ב- ATMAT~Arvigo Techniques of Maya Abdominal Therapy™, (עיסוי לחיזוק הרחם), רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי, קרניו סקראל, עיסוי לנשים בהריון ודולה.